stockholms katastrof

Efter fyra dagars kaos i stockholm ligger jag äntligen i min säng i sandviken igen och andas ut. K A O S.
Swedish House Mafia i torsdags var helt suveräna. Jag och Elin gled in på friends arena alldeles för sent efter en lång förfest hos Jens i gamla stan men hann ändå med att blåsa bort i en djup dimma av magi tillsammans med de 40 000 andra som var där. Fredagen var full med allmänna toaletter, snabbfix, vin, laddare, SOFT bar och en jävla massa shots på white room där mina byxor och resten av mitt liv fortfarande ligger kvar. Sleepover på Söder och en jävla massa gamalt smink resten av helgen följt av en plåtning idag som säger #TOKFRÄSCH. Orkar inte mer. Det enda som inte spårade ur i helgen var tåget som tog oss dit. Typ bästa helgen i mitt liv. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0